-Alaz2020- valla hep böyleydi😁
10 günlükken bile bir yere gidemezdim. 2 yaşını geçti hala gidemiyorum. En çok konuşan, oynayan, ilgilenen ben olduğum için muhtemelen o yüzden bana düşkündü hep. Annem üst katımda oturuyor. Bazen akşamları babam gelip alıyor. Daha yarım saat geçmeden “hadi anneciğime gidelim anneciğim özlemiştir üzülür” diyormuş. Halbuki kendi özlüyor benim üzerime atıyor numaracı😁