Feyyyzza Kızlar lütfen yardım edin bebegimin ateşi çıkmaya basladi 37,5 suan koltuk altı ama alnı falan yanıyor emzirirken bacaklarım yanıyor resmen napcammmmm. Aşı oldu dünden önceki güb
Mom091 Feyyyzza kaç aylık bebeğiniz? Ben ilaç kullanma taraftarı değilim. Calpol en az 38 dereceyken veriliyor diye biliyorum. Alnına ve eklem yerlerine ılık bezler koyup üzerini inceltin. Bir kez düşmeye başlarsa daha çıkmaz zaten. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Asi-ka Kıyafetlerini hafifletin,ateş düşürücü şurup verin kontrol edin düşüyor mu ,ılık duş aldırabilirsiniz