kubusss kzlarr 15 aylık kız bir yeğenim var minyon tipli, kan değerleri biraz düşük çıktı yükseltmek için acaba neler yapabiliriz önereceginiz bir takviye var mı ya da bir tarif bir yiyecek? önerilerinizi bekliyorum 🌿
zarifbirhanim kubusss Karaduttan hosaf yapıp iciriyorum. Keciboznuzu özü pekmezi de iyi geliyor diyorlar. Doktorun verdiği ilaçları ne yaptıysam iciremedim ne yazikki. Bunları tavsiye eden çok kişi oldu
bilgemira kubusss benim oldum olası kan değerlerim beyaz kurelerim düşüktü. Annem kurban bayraminda hayvanin dalagını et sote gibi yapip bana yedirmişti. Sonra düzeldi topladim kendimi et severse deneyebilirsiniz . Kizartma olarak da yapilabilir ince kesilir soylemezsiniz normal et dersiniz .
zarifbirhanim BalkizimBaloglum2 Yaş kullanıyorum canım. Pazardan falan alip kaynatıyorum. Meyvesuyu niyetine veriyorum kızıma
Hosgeldiannelik BalkizimBaloglum2 demir ilacını sevdiği bir içecek varsa ona koyabilirsiniz. Ben mandalina suyuna koyuyordum kış aylarında, sonra portakala geçtim. Şimdi onun da mevsimi geçti 😁 karadut özünü sulandırıp ona koyarak veriyorum. Tek hiç içiremedim ben de @zarifbirhanim
zarifbirhanim kubusss Ben daha sonucu görmedim kuzu ama arkadaşım kansızlıgı olan oğluna verilen kan şurubunu iciremedigi için böyle yapmış. Değerleri daha iyi çıkmış. Bende ne yaptıysam iciremedim. Bakalım yasaktan sonra kontrole götüreceğim
SolinNasannesi5- kubusss doktorlar kan ilacının yerini pekmez vesaire almaz diyor doktorunuza danışın neyi önerirse o ilaç ile devam edin
Cheddar kubusss doktorun verdiği kan ilacını 2ay kullandık yeterli oldu. Dışardan gıdayla yükselmiyor
Hosgeldiannelik kubusss kan değerleri düşükse pekmez tek başına işe yarayamaz. Tamamen geçiremez yani mutlaka demir takviyesi vermiştir doktor. Ama kansızlığı önleme amaçlı pekmez vb. kullanılabilir ☺️