lgsya 3 aylık bebegım var bugun uyandıgımızda sag gözünün kiprikleri capaklandıgını ve göz içinin kırmızı oldugunu gördüm başına gelen varmi mikropmu kapmış gözü acaba nasıl gecırebılırım yoksa doktoramı götürmem lazım ???
pogacayanakli_aylamm lgsya süt damlatmaykn. Şekerli olduğu için enfeksiyona bakteriye açık hala geliyormuş bir besin olduğu için. Serum fizyolojik damla damlayın yafa kaynatılmış ılık suyla silin. Cay pansumanida çok iyi gelir benim bebegimde çapaklanma vardı annem çay pansumani yaptı geçti.
Mom980 Süt varolan enfeksiyonu besler doktorumuz demişti. Kaynamış su ve temiz pamuk ile sil demişti bana
lgsya Cennetkokulum2020, aysenur_58, Ayse0201 ve Seyma_29_ teşekkür edıyorum herkese denedım bugun azaldı çokşükür