Öncelikle günaydın güzel anneler ☺️🌸
aklıma bir şey takıldı dün evladım nerdeyse hiç emmedi bir uyanınca emdi birde yatmadan ama çok az bir şey oda
bu ara azaldı emme sayısı günde 3 maksimum 4 anca oluyor sizde nasıl diş çıkartıyordu ondan dolayı diye düşünmek istiyorum ama genelde tam tersi diyorlar dişte daha çok düşüyor anneye sızını alıyor diye okudum burda
korkuyorum bırakır mı diye 😔 2 yaşına kadar emsin istiyorum
siz günde kaç defa emziriyorsunuz ?
oğlum 11 ay 9 günlük bu arada