yaseminoztrk En baştan beri böyleydi. Çünkü bitek benim kokumu biliyodu. İlk üç ay göğsümde uyuttum hep işlerim kaldı, halledemedim ama şuan İyiki diyorum. Şimdi göğsümde uyumuyor, hareketli. İyiki o zaman bol bol kucaklamışim kucağından birakmamisim.
Öyle diyenleri umursama bile. Her çocuk annesini bilir, sever. Sen onu bol.bol kucakla, sev, ilgilen. Süt veremiyorsan bile şefkatini hiç eksik etme. Üstüne titre. Kafana da takma bebeğim beni sevmez diye. Hele az daha büyüsün nasi goruceksin seni sevdiğini. Seni görünce gülecek, heyecanlanacak, ellerini cirpacak, beni al diue kollarını sana uzatacak🌸