Mother_54 Bebeğim 6 ay 17 günlük 5 gündür 💩 yapamıyor zeytinyağı içirdim , poposuna masaj da yaptım kar etmedi kıvranıyo yavrum başka ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor ara ara ek gıda veriyorum 😢
dehsetulvahset Mother_54 kayisiyi hasla blendrla ucine.zeytinyagi da ekle ac karnina.yedir.birkac kasik ustune su icir bir iki saate cok guzel yapiyo canim hi bak olhunlasmis avakaduyu kayiso ile karistrnca o da etkili sonra deveci armudu var ondan yedirebilirsin bende bunlar etkili oldu
Minikpandailay Mother_54 kuru kayısı veya gun kurusu hasla blenderdsn geçir aç karnına yedir onu suyunu da atma suyunu da gün içinde içir. Avakado da çok iyi geliyor kabızlığa, armut da öyle. Ek gıda başlarında benim kızımda çok kabız oldu çok zorlanmıştik.
Eyluldila Mother_54 günaydın, eger ek gidaya geçtiyseniz balkabağı püresi verin 1 saat içinde tuvaletini yapıyor benim kızımda 5 ay 28 günlük doktor tavsiyesiyle tadimlara başladık ne zaman versem kakasini anında yapıyor yada 1 çay kaşığı zeytinyağı icirebilirsinn
Miyauw dehsetulvahset bende kayısı yapmıştım iyi geliyor. Hatta haşladığın suyu biberona koy biraz içir o da faydalı
Petitom Mother_54 canım benim bebeğimde oldu ek gıdaya başlayınca zeytin yağı iyi geliyor kayısı iyi geliyor. Yoğurt veriyor musun