Tkrdg59 Kızlar hayırlı sabahlar önce ❤️ Mayıs ayına girmiş bulunmaktayız.. tayinler Mayıs 15 gibi açıklanır diyorlar, ilçe tayinleri de Mayıs ta açılıp, Haziran da sonuçlanacakmış😘 kimler nereleri yazdı, heyecan var mı biz batı ya tayinciyiz 🙏🏻
Aliye07 Tkrdg59 Hayırlı Sabahlar🌸 Bizde Doğuya tayinciyiz, şu an neredesiniz acaba? İnşallah herkesin hakkında hayırlısı olsun. ☺️
Esin12121212 Tkrdg59 biz 4 yıldır Diyarbakır dayız seneye tayin ama keşke hiç gitmesek merkez ve Diyarbakır çok güzel ama eşini göremiyorsun
Tkrdg59 Beyabann inşllah canım Mayıs 15 te açıklanır ya 🙏🏻 Çok merak ediyorum neresi gelecek bakalım 🌸
Zynp26- Tkrdg59 eşinizin görevi ne bizim tayinler haziranda açıklanıyor ki herkesin de o zaman diye biliyorum
Tkrdg59 Zynp26- jandarma astsubay canım 🙏🏻 Komutanı 15 Mayıs ta açıklanır, ilçe tercihleri yaparsınız onlarda Haziran da açıklanır demiş canım oyuzden sordum bende
Zynp26- Tkrdg59 benim eşimde astsubay haziranın sonunda açıklanıyor canım temmuz da ayrılış yapıyolar ağustosa ancak gideriz allah izin verirse😏
Zynp26- Tekirdağ manisa kırıkkale niğde erzincan edirne amasya sivas tokat konya bunları yazdık biz bakalım neresi gelecek