dehsetulvahset çok normal ayına uygun yediriyorsanız hiç korkmayın 1 yaş öncesi verilmemesi gereken besinlere dikkat edin onun dışında zaten daha çok küçükler onların sindirim sistemleri daha çok çok yeni yetişkin bir insan gibi değiller ki tabiki ne yediyse onu çıkaracaktır ☺️ Yeri geliyor bazen bizde bile yediklerimize göre değişiklik gösteriyor afedersiniz rengi kıvamı vs 🙈benim de oğlum 13 aylık artık taneli yiyor ancak bezelye yeşil mercimek mısır olduğu gibi kakasında 🤭 daha gelişecekler büyüyecekler demek ki ama şunu da söyleyeyim bazen böyle ıh mıh yapıyor yemeklerden biraz sonra sanki sindirmede zorluk çekiyor da yemek midesine oturuyor gibi aynı bizde olduğu gibi çok fazla yersek rahatsız ediyor ya öyle düşünün, o zamanlarda da eğer uykuya geçeceği saatlerde gece rahat uyusun diye biraz su kaynatıyorum içine çok az kimyon sonra onu süzüp (suluğun ağzını tıkamasın diye) suluğuna katıyorum böylece varsa bir hazımsızlık hemen çözülüyor ya kakasını yapıp yatıyor ya gazı varsa çıkıyor, aklınızda bulunsun 💕