Kizim 6 aylık uykusu gelince besikte sallıyordum bayadır beşige koyunca ağlamaya başlıyor . Oto koltuğu eve aldik onda sallayınca uyuyor snra besige koyuyorum .besigini istemeyen bebekler oluyor mu böyle acaba bide meme reddi başladı ek gida geçince 😢