kubusss kızlar kabgru aldım daha kullanmadm ama bebeğimin kangruda uyuması için ne yapabilirim yapabilecegm özel bir yöntem var mı? :) sling kullandk 4 5 kez yarım saatlk yürüyüş yaptık içinde gözü asla kapanmadı ama kangrya koyuyorum hemen uyuyor denilen bebeklerden olsn istiyorm bebeğim :)) 3 aylık bu arada
gocebebirbayan kubusss canım ya bende mamadusbaby heryöne kanguru aldım. Ama doktorumuz kızdı daha erken dedi izin vermedi. 3 aylık bebeğim benim de. 4 çocuk doktoruna sordum. 2 si kesinlikle bindirme dedi, 2 si bir sıkıntı olmaz dedi. Çok kararsız kaldım ve bindirmiyorum 😔 senin doktorun birşey dedi mi sordun mu
Cipiti kubusss kucakta uyutmaya alistiran biri olarak tavsiye etmem bebeğim 2 aylık evde gezdirerek uyutuyorum ve şuan 6 kilo belim kolum kalmıyor uyuyana kadar birde geceleri zor oluyor uykulu halde kalkıp onu gezdirmek yinede siz bilirsiniz ☺️☺️
Ozoz90 kubusss ergonomik kanguru kullanırsanız bebege hiçbir zararı yok.ben işk cocugumu neredeyse kanguruyla buyuttum buyuk rahatlık bebek arabası kullanmadık 1yaşına kadar.önce bebegı kanguruya alıştıracaksınız alışmadan uyumaz.hergun 5-10 dk keyifli oldugu zamanlar kanguruya koyup evin içinde gezin mızırdanınca çıkarın böyle böyle sureyi arttırın alışınca zaten uyuyorlar ama şöyle birşey var 2.bebegım çok huysuz bir bebrk doğumdan beridir ugrasıuorum yok istemiyor😁 çocuğun yapısıylada alakalı sanırım😬
kubusss gocebebirbayan ay yok sormadım keske sorsaydım daha dün kontrole gitmiştim. peki ne zaman kullanmak gerekliymiş bu arada aynı marka aynı model kangru almısız
minnoscan gocebebirbayan kanguru satın alırken 20 dakikadan fazla kullanmayın dediler. 2 aylıkken ben ortopedi doktoruna sordum kanguruyu senin belin ağrıyana kadar kullanabilirsin dedi. Üstelik kalça gelişim geriliğimiz vardı. Bacakların kangurudaki gibi M şeklinde açık olması gelişimleri için çok faydalıymış
gocebebirbayan Cipiti ay benimki de böyle ya. Geceleri kucağımda gezdirerek uyutuyorum. Gündüzleri de aynı şekilde. 3 aylık benimki de kaç kg bilmiyorum en son 6 ydı benim de belim kopuyor ki bu bir yana sezaryen dikişim ağrıyor 🙁
Sumeyyebaglan Bebekler asıl alışkanlıklarını 3 aydan sonra kazanırlarmış aman dikkat edin derim😂 bizde kanguruyla dışarıya çıktığımızda hopp uyurdu apartmana girince hisseder gibi hemen uyanırdı😂
gocebebirbayan kubusss bana 5. aydan sonra dedi. Kalça çıkığı olur henüz taze daha bindirme kesinlikle dedi. Bindiren bindiriyor ama doktorum bindirme dediği için bende doğal olarak korktum ve bindiremedim 😑
kubusss gocebebirbayan ay hadi ya zaten bizim kalça çıkıklığı konusunda ikinkere test yapıldı suan çok sükür sorun yok ama yine de korkuyorum. sling için geçerli değil ama dimi bu dediğin
gocebebirbayan kubusss yok canım ben sling kullanmadım sormadım da. Kanguruyu sordum dediğim gibi cevap aldım işte doktordan. Aklımda da kuşku oldu içime dert oldu doktorun dediği bindirmedim. 5. aydan sonra inşallah 🙏🏻
Cipiti gocebebirbayan başka yöntem deniyorum bakalım ayakta sallamaktan çoğu kişi şikayetçi ama kucakta olmasından daha kolay gibi 🤦🏻🤦🏻 memede uyuyordu doktor kötü alışmış deyince bende bozdum düzeni keşke bozmasaydim
gocebebirbayan Cipiti ilk 1,5 ay benimki de memede uyuyordu. Sonra birden değişti. Nasıl uyuyacağını / uyutacağımı bilemez oldum. Şimdi 3 aya gitmek üzereyiz, ya ayakta sallayınca ya da kucakta gezerken uyuyor , artık keyfi hangini isterse 🤷🏻♀️
kubusss Ozoz90 benim aldgmda ergonomik her yöne kangru. vee huysuz bir bebeğim var :)) ama dediğinz mantklı kısa süreler içinde tutup alıştırabilirim
gocebebirbayan minnoscan bende söyledm doktorumuza ama hayır kesinlikle kullanma dedi. E napalım şimdilik böyle idare edeceğiz ⅔ ay daha 💁🏻♀️