Pamirin-annesi canım benim bebeğim de üstü fazla olunca terliyor. Mesela ben yanıma alıyorum hava alır yorgandan gece diye üstüne battaniyesini de örtüyordum. Gece kalktığımda çok terlediğini ve sıkıldığını farkettim. Battaniyesini çıkardım sadece yorgan ile yattı.
Not: bizim buralar gece serin oluyor henüz. Köydeyiz