sevimeyuboglu61 Gizem46 ben ilk oğlumda 10 ay sonra olmuştum, şimdi ikinci oğlum 3 aylık bende merak ediyorum ne zaman olurum diye
balannesiii Gizem46 kişiden kişiye değişir doktorum 3 ay ile 9 ay arası olması normal demişti ama bizim 40mız cıktıktan 1 hafta sonra ben adet olmuştum
Gizem46 sevimeyuboglu61 aaa pes pese 2 oglan Allah bağışlasın benimde oglum oldu ilkimiz kızdı maalsef kaybettik ama rabbim insani öyle bir güldürüyor ki şaşıp kalıyorsun oğlumuz gözbebeğimiz ve cok şımarık olacak simdiden yaramaz 2 aylık olucak. 😊💕
Daphnemom Ben 2.5 ay sonra olmaya başladım. Herkeste farklı seyrediyor. Regl olunca çok değişen bi şey olmuyor emzirmede vs
Gizem46 Daphnemom Mom233734 ben daha olamadim 2 aylık olucak bebegim ama hep olucak gibi belirtiler var ama olmuyorum işte.
Gizem46 mlkumut anladm iyi iste ne güzel canm rahatlıyor insan olmayınca şişkinlik yapıyor bende hemen.
Gizem46 mltmkrkl Ne güzel hemn olmussun ben olmadim dha 2 aylık oldu bebek sezeryan oldum içinmi acaba
Mahbuss mltmkrkl cicekannesiii Mom233734 Merhaba bende ayni 40 im çıktıktan sonra adet oldum Kızım 4. Ayina girecek bidaha olmadım. Sizin ilk adetten sonra düzenli gelmismiydi acaba
Assareel mltmkrkl yaaaa ben de regl olunca ödemim gider karnım iner diye düşünüyordum 😂 sezeryan ile doğum yaptım korse de kullanmadım göbek kaldı 😩
Strongmommm Ben de tam 60. gün olmuştum. Ama bu bi kıstas değil. Kişiden kişiye değişir. 1 yıl olmayan bile var
Gizem46 Strongmommm 1 yıl mı baya geç ya ben hemen olur zannediyordum ama olamadim halen 2 aylik olucak bebeğim