Feyyyzza canı acıyordur hayatım. Benim kızım da 2. ayda 3 tane aşı oldu. Canı çok acıyordu. Ebe kolonyalı pamuk ile bacaklarına bezlenmesin aşı diye masaj yapmamı istedi her açtığında altını az yap dedi. Yaparken suratı düşüyordu, kurban olurum onlara, daha 2 aylıkken iyi dayanıyorlar, ben 24 yaşındayım bu kadar aşıyı bırak, sinek ısırığı kadar girse dayanamıyorum. 😑