Keremg Merhabalar biz dün rota aşısının ilk dozunu olduk. Ama dünden beri hiç kaka yapmadık. Bağırsakları hareketli gur gur ediyor çocuk ıkınmaktan uyuyamıyor bazen. Bu durumu yaşayan var mı ?
Mysunshines17 Keremg Geçmiş olsun öncelikle ben ikizlerime her iki dozda da aynı şeyi yaşadım,bir hafta içinde normale dönecektir
mlsmrtgl Keremg yan etki olarak huysuzluk ishal kusma kabızlık yapabiliyor. Yine de doktorunuza danışın.
Eymenduygy Keremg 2 dozunda olduk biraz kaka yapmama sorunu oldu o da huysuzluguna sebep oldu 6 7 güne düzeldi
Mysunshines17 Keremg Asi öncesi kakası normal mıydı bilemiyorum ama bizim 1 hafta huzursuzluk ,gaz ,biberon reddi yaşadık
Keremg Mysunshines17 günde bi kaç kez yapıyorduk agulıne şurup verıyordum gazı oluyor ıkınıyordu gazlıyız biraz