Mommyishome Bizim doktorumuz önermedi, bacakları çarpık olur ve yürümesi gec olur dedi bir kaç birsey daha söyledide unuttum şimciik. Ben almayacağım onun yerine kollarından tutup ben yürütüyorum.Ben almadim ama bence çok pahalı birşey almayın yürümeye başlayınca direk atıyor yiğenimde vaardi.