Mommyishome çok pahalıya gerek oldugunu düşünmüyorum hepsi aynı işlevi görüyor ve çok binmiyorlar ben 5.5 aylıkken aldım işim olduğu sıralarda koydum şimdi 9aya yaklaştı bir aya yakındır koymuyordum arkadaşıma verdim şimdi de yürüyor zaten bence sıradan bişey alın yürüme arkadaşı da aldım ama onu sürerken yanında olmak gerekiyor yana filan devrilebiliyolar o yüzden yürüteç daha iyi oluyor yürüme arkadaşıyla daha sonra oynuyorlar