FHKK canım bende hassas ayarda devir sayısını kısarak atıyorum çok az kıvrışıyor, çıkınca da eşimle güzelce çırpıp düzeltip öyle asıyoruz, devir sayısını azaltma gibi bi özellik varsa makinen de kullan onu makinem kurulurken bana onu tavsiye etmişlerdi