Zuzuuu alerjisi var kaka tahlili de o yönde cıktı cocuk doktoru cocuk gastrolojimi işte neyse ona yönlendirdi kandan neye alerjisi var baksınlar diye ama çok pahalı bir hastane hadi parası bulduk verdik tam sonuc degilmi neye alerjisi oldugunu bulamıyorlar yani 😔