Iyi geceler anneler.benim sorum var.kafama takılıyo sizce emzirme birakma icin napmam lazım oglum 15 aylik olacak 2 yas kadar vakit var dedi doktor ama geceleri uyaniyor aclik yada alışkanlık istiyor biliyo ben sut biberonu bi tirlu veremedim almadi bebekken mama icti biberon dan ama sonradan korkutma gibi seyler yapmadim tabi anne sutu en iyisi .gunduz cok besleyip gece 1 yas emmesi gerek yok dye bi yazi okudum oglum az yapılı yaşıtlarına gore agir meme var dye güveniyor veya sonradan daha zor nasil olacak kimi kendi bırakır dyor bazen de oyalasam gece geri uyusa unutsa desem gene ister 3 gun ağlar meme unutur dye bilmiştim kural var mi bu şekilde. Meme kotu pis gibi deyip anneden guveni birden kesemem ki ağlar oglum buyudun artik geceleri uyuman gerekiyor bitanem yoruluyorum annecim dyorum 5 10 dk tutup uyuyo kokumla drienirsem vermemek için bi sekilde uyuyo emdrmeden yaklastirmadan unutmasını sağlamam mi gerek yoksa zamana bırakıp vakit geçirip emmeyi istemeemesi icin bekleme mi nasıl başarırım??düşünceniz nedir ❤🤗😢😢👨👧