Canım bu bitkisel bir şey . İlaç yada uyku ilacı gibi adlandırılması mümkün değil. Ben doktorumun tavsiyesi ile aldım . Bebeğimin toplasan gündüzleri 5 dkka bile uyumuyordu aynısı gece içinde geçerliydi. Ve bebeğim çok huysuz olduğunda huysuzluk çıkarıp gece uyulmadığında bir tatlı kaşığı veriyorum bi yarım saat aradan geçtikten sonra bebeğim uykusu geliyor uyutuyorum uykusunu alınca uyanıyor sadece bebeğimizinde rahat uyku çekmesi için bir şey bence efsane birşey sürekli sürekli hergün hergün vermiyorum bağışıklık sistemi alışır diye . Sadece huysuzluk yaptığında uyumadığında veriyorum . 2 şişemizdeyiz şişesi 70 tl . Bebeğim 14 aylık olucak 1 tatlı kaşığı veriyorum sende doktoruna sorup al kuzum 😊