Öncelikle iyi geceler kızlar. Yine sorularla geldim size. Kafama takıldı bu ara canımı çok sıkıyor. Kızım tam dokuz ayı doldurdu. Ancak ne emekleme girişimi var. Nede kendi kendine oturma. Yani besiginde kenarlara tutunup oturuyor kaldırıyor kendini ama yere koydugumuzda kendi kendine oturmadi hic. Illa elleriye bir yere tutunmasi gerekiyor. Yada kendini ayaga kaldirmiyor. Hani ne bileyim koltuk kenarina tutunup ayaga kalkmaya cabalamadi. Ancak biz ellerinden tutarsak çok güzel adım atıyor. Dedigim gibi emekleme girişimi hic yok. Bunlar çok kafama takılıyor. Onun dışında yemesi icmesi çok güzel. Altı ayliktan itibaren çoğu kelimeyi tekrar edebiliyor. Artik bilinçli söylediği kelimelerde var. Anne, baba, teyze, dede, gel, hadi, gibi. Alkış ve çak yapmayı biliyor. Sevdiği şarkılar çaldığında sevinip alkışlıyor mesela. Ancak ne bileyim bunlar cok kafama takıldı. Bir çok arkadaşım bunlari yapmasi gerekiyor diyor. Bilemedim ben. Kızımı teşvik etmek için ne yapmam gerek? Sizce endişem boşuna mı? Birde dokuz on aylık bebek anneleri, sizler ne tür oyunlar oynatıyorsunuz bebislere? Banada bir yardımcı olur musunuz ya. Vallahi çok kafama taktım. Teşekkür ederim şimdiden. ♥️🌼🤍