Minigimm1 yok canim rontgen cekildi doktor kaslarda ödem var dedi ortopedi doktoru. Aile hekimine geldim ona gosterdm oda dedi bunda gozukmezki ödem falan fizige gt emar iste dedi fizige geldm doktor fitik yada iltihapli romatizma olablr dedi fitik icin gelip çömel gbi seyler dedi yaptm sikintisz . Romatizma uzerinde durdu eve gelip baktm netten belirtileri bende baya var. Pazartesi emar cekecm. Bayramdan snraya kalacak sonucu sanirm. Sizce rontgende cikarmi romatizma olsa. Birde devlette emar sonucu kac gunde cikar acaba bilgn varmi cnm