miraaras merhaba arkadaşlar bim bebevita maması kullanan var mi bebeğim 6 aylık 900 gr mama 1 hafta gidiyo bebelac alıyorum bim mamasını denemek istiyorum ama korkuyorum iyi değildir diye kullananlar varmi memnunmuşuz acaba bilgi alabilirmiyim
melikeeomeer miraaras aptamil bütçemizi çok zorlamıştı biz 250 gr 78 lira veriyorduk 5 günde bitiriyordu ben de BİM’inkine geçmek istedim ama tesadüfen A101 de bebelac gördüm 45-50 liraya ona başladım
basaktpe12 miraaras ben bebivita alıyorum bim markası deyip geçmeyin hipp markasına ait bi ürün güveniyorum kıllanıyorum hala