Kızlar çamaşır makinesinde kötü koku nasıl gider ben dikkat ederim deterjan bölmesini çıkarır sık sık yıkarım lastikleri silerim gider borusunu çıkarır içini boşaltırım en sonunda kazanına sirke çamaşır suyu ve karbonat koyup 90° yıkamıştım ama kokuyor ya havasız gibi kapağını açıp da havalandıyorum ama kızım durdurmaz o yüzden kapaklı dolapta çocuk kilidi var şunu yaptım koku gitti dediğiniz şeyler varmı 🤗