CrownedPrincess Yapmayı düşünüyorum ama her tarifin altında illa ki bi kaç kötü yorum var. Bi de çok ağır olsun istemiyorum şekeri falan. Sizler hangi tarif ile yaptınız?
Mom077 CrownedPrincess Bende gecen yaptım harik oldu valla hatta yarın malzeme aldırp eşime tekrara yapmayı düşünüyorum NEFİS Yemeklerden bakarak yaptım ben