arkadaşlar merhaba
14 aylık oğlum var ve doğduğundan bu yana bende sürekli olarak kaygı var, ya bişey olursa ya düşüpte orasını burasını kırarsa ya da daha kötü bişey olursa Allah korusun öyle düşününce sürekli okuyorum oğlumu ancak psikolojim iyice bozuldu, psikiyatriye gitsem ilaç yazıcak biliyorum ancak emzirdiğim için kullanamam aynı durumu yaşayan var mı😟