hypatia öyle demeyin ya☺️ Bebekler gerçekten birbirinden çok farklı. Kızım 8,5 aylıkken yürüdü. Nerdeyse 1 yaşında diş çıkardı mesela. Az kalsın dişçiye götürüp takma diş yaptıracaktım. Çocuğumun ilk dişi çıktığında etrafımızdaki akranlarının 4-5 dişi vardı😁😁😁