miran-2019 Arkadaşlar bebeğimi sütten kestim yalnız göğsüm çok ağrıyor ne yapabilirim sağsam tekrar dolar diye korkuyorum dokunamıyorum şuan sızlıyor
caffemacchiato miran-2019 ben ilk 3 gun sadece gece bir defa emzirdim, sonra agri kesildi, dayanilcak birsey degil o agri ya
miran-2019 Mom0976 18 aylık ilaç kullanıyorum bel fıtığı çıktı doktorum bu ilaçlarla emziremezsin dedi çok üzüldüm ama ağrıya dayanacak gücüm kalmadı
tuval miran-2019 çok geçmiş olsun canım benim oğlumda o aylarda bıraktı. Ağrı şişlik olmadı bende. Ilık su masaj iyi gelir belki
miran-2019 caffemacchiato ilaç kullandığım İçin yoksa bende kademeli kesecektim olmadı yavrumun şansına kısmeti bu kadarmış
caffemacchiato miran-2019 Anladim, ozaman bilemicem canim, eczanede sutu kesen bir ilac varmis belki o isinize yariyabilir, gecmis olsun 🥰