Birgaripanne Merhaba arkadaşlar, bebeğim 6 aylık olmak üzere. Güneş kremi almak istiyorum. Hangi markayı kullanıyorsunuz? Hangisini tavsiye edersiniz?
shdemir Birgaripanne ben sebamed kullandım gecen yaz cok memnun kaldim. Hatta kendime bile kullandim cok iyi