Usengeccanee Kızlar bildiğiniz güzel uygun alışveriş sitesi var mı hem bebeklerimiz için hem bizim için?
Hilokiiii Usengeccanee yetişkin için tofisa bebekler için ise e bebek bana uygun ve kaliteli geliyor 🙄😍
Usengeccanee Hilokiiii evet e bebek çok güzel Ama diğerini bilmiyordum ve duymadım canım hemen bakayım daha önce sipariş verdinmi peki sen güzel mi kumaşlar 🤣
Usengeccanee Hilokiiii tofisadaki manken ne kadar güzel kız ne giyse yakışmış bide türbanlı olmasına rağmen aciklarin giyebilcegi kombineler çok güzel olmuş 🤣
Yenievliiiiii Hilokiiii tofisa çok ucuz. Hep polyester karışımı kıyafetler. Hiç sipariş verdiniz mi. Güzel geldi mi. Şahsen ben kötü gelir diye düşünmüştüm
Usengeccanee Sonsuzask_06 evet minicityi sevdim sipariş etmiştim ama kalıbı küçük galiba 1 kere giydi Bi daha giydriemedim kalite olarak süper sadece beden olarak büyük almak gerekir
Hilokiiii Yenievliiiiii ben bir kere sipariş verdim ürün o kadar kötü gelmedi tabi uygun fiyatlı ürün den kaliteli bir şey beklemiyorum 😅
Usengeccanee Yenievliiiiii peki sizinki nasıl geldi 🤣 ben az önce baktım sayfayada güzel gibi duruyor
Mircet Usengeccanee doğru söylüyorsunuz ☺ kargolar sıkıntılı olduğu için kapanma sürecinde ara verdik bakalım açılınca herşeyin hayırlısı olur inşallah
Sonsuzask_06 Usengeccanee ben e bebek ürünlerinin üstüne tanımam ne solması ne yırtılması ne genişlemesi hem uygun oluyor hemde çok kaliteli ha daha pahalı ve kaliteli markalar var ama benim tercihim e bebek
Yenievliiiiii Usengeccanee evet minicity den alışveriş yaptım. İki beden büyük almak gerekiyor. Kalitesi güzel. Kızım Bayadır giyiyo aldıklarımı. Çekme solma bişey yapmıyor. Ve ucuz