Merveetkn Eskiden yeşil kakaya kulağı ağrıyı derlermiş bizim 3. Aya kadar hep yeşildi ama oğuz zaman gazı bar diye ağlıyordu normal yeşil kaka. Doktora söyledim yeşil kaka kulağı ağrıyor mu demek yok dedi o uydurma dedi bilmiyorum artık dogrumu hatta bazen hiç ağlamıyordu kakası yemyeşildi yinede ağrıdığını düşününce şurup veriyordum ilk aydan sonra şuan 4 ay 21 günlüğüz hep sarı yavaş yavaş rengi düzeliyor