CrownedPrincess arzuu-52 hesaplıyor.com dan hesaplayabilirsiniz atak haftalarını. Ama 4. Ay atağı 1 ay sürüyor bizi çok süründürmüştü kerata 😂
arzuu-52 CrownedPrincess 38 haftalık doğum yaptım eğer ona göre hesaplanırsa 3 gün kaldı yazıyor ama 40. Hafta doğması gereken tarih olarak hesaplanırsa 9 gün 🤦♀️ Bende şaşırdım hangi tarihten hesaplanacağımı
CrownedPrincess arzuu-52 doğması gereken tarihi hesaplayacaksın canım ben 22 temmuzda doğurdum ama 29 da doğurmam gerekiyodu. 29 dan hesaplıyorum. 9 gün kalmış sizin
Ege_05_26 arzuu-52 bende 38+3 te doğum yaptım ama normal hesaplıyorum iki hfta oldu bizim atak başlayalı.
CrownedPrincess arzuu-52 en çok zorlayan 4. Ay die biliyorum biz de en çok 4 de zorlandık. Meğer çocuğum 4. ay da hem diş hem atakla mücadele ediyormuş. 4 buçuk aylıkta 2 inci patlattı 🥲
CrownedPrincess arzuu-52 sen de bi kontrol et bebeğinin damaklarını bu çocukların sağı solu belli olmuyo 😂
arzuu-52 CrownedPrincess ben sürekli kontrol ediyorum zaten malum mızmızlanmalar falan ne yapacağımı şaşırdım