Eda2121 ya çocuğum minnacık doğdu teyzesi 35+6 da geldi 2530 gr doktorumuz 1,5 saatte bir emzir dedi çık sık emmeye alıştı 2 gündür bocalıyor 2,5 bir emzirmem istiyor şimdi doktor ama gel bunu küçük hanıma anlat doğum kilosunu iyi katladı tosuncuk olacak diye korkmaya başladım 😂😂