Merhaba kızlar bebegim 22 aylık doğduğundan beri günde 2 3 sefer büyük tuvaletini yapıyor bugün 4 öğün yediyse 4 kere yapıyo genellikle böyle ve kilo alamıyor kilosuda yaşına göre çok düşük ne yese zaten tuvaletini yapıyo başına böyle bişey gelen varmı metobilzması hızlı sanrm dedik ama iyce kafama takmaya başladım bu kadar çok tuvalete çıkılırmı