kumdurder canım öncelikle çok geçmiş olsun, benim oğlumda da takılo ama bizimki pavlik bandaj. Oğlum bir sıkıntı yaşamadı, takıldığında 15günlüktü. Zaten hareketlenmeye başlamadan takıldığı için durumun farkına varamadı. Ama sana şunu söyleyebilirim, kendine hep şunu hatırlat bu onun iyiliği için. Şimdi ağlıyor ama ileride büyüdüğünde daha çok ağlayıp üzülmesinden iyidir. Bugünler geçecek ve bebeğim bugünleri hiç ama hiç hatırlamayacak.
Anne olarak dayanmak zor, bebeğini öyle görmek ağlamasına katlanmak zor. Ayrıca çocuk rahat etsin rahat uyusun diye sakın gevşetip çıkarmayın. Bizim kullandığımız aparat patikli ve bacaklarından bağlı. Oğlumun ayaklarındaki tırnaklar hep kırıldı, bacaklarındaki bağlardan hep ödem olup boğum boğum oldu, hareket etmeye zorladığı ve hareket ettiremediği için bazı yerleri kızardı morardı. İnan yüreğimin dağlanmadık yeri kalmadı ama yine de bandajını bir santim oynatmadım. Ağlaya ağlaya bandajını olması gerektiği gibi taktım.
Maalesef sabırdan başka çaremiz yok.