Hanımlar bebeğim 3 ay 10 günlük. Ellerini emerken önden direkt ağzına sokmuyor da kafasını yana çevirip öyle sokuyor. Hani elleri orta hatta birleştirme deniliyor ya işte onu yapmıyor. Sırt üstü yatırıyorum elleri ayakları çok hareketli, birkaç gündür oyuncakları bilinçli kavramaya da başladı. Yani genel gelişiminde bir sorun olduğunu fark etmedim. Sadece iki elini önünde birleştimiyor?
Bebekleriniz bunu ne zaman yapmaya başladı, ya da şu an yapmıyor olması bir sorun mu?