emineckr Sdilek benim oğlum da 17 aralıkta doğdu :) sadece uyurken dönüyor dönmeye çalışıyor ama kollarını bi türlü ayarlayamıyor😂 sinirleniyor sonrada ağlıyor. Çok iştahsiz memeye gelince biraz emip ağlıyor
Sdilek emineckr iştahsızlık genel bir sorun sanırım bu aylarda ki bebeişlerde ben vallahi artık biberonu istemeyince kaşıkla besliyorum emmek istemeyince zorlanıyorum çünkü çok asabi oluyor 😒
emineckr Sdilek ben emziriyorum ama normalde 20 dk sürmesi gerekirken 5 dk emip ağlama krizi sakinleştirme derken bir saat sürüyor. Bazen pes edip emzirmiyorum. Anca uyudu mesela bu saat oldu
Busra2961 Sdilek benim kızım da ya kendi kalkmak için çabalıyor kafasını kaldırıyo biraz oturtuyorum yatırınca tekrar istiyo ağlıyo netsem bilemedim 😣
Busra2961 Cananhiralina benmki altını açınca ayaklarından destek alıp kendi yukarı doğru iktiriyo bütün, odayı dolaşıyor ama kafası acıyo galiba dönünce de aynı olabilir kuzum belki kolu acıyodur 🤷♀️🤷♀️
Cananhiralina Busra2961 bir kere dönüyor devamı yok ve çok ağlıyor düzeltiyorum saniyesinde tekrar dönüyor ve yine ağlıyor çok huysuz oldu bu dönem gerçekten😔