Aygun Benim kızımda mama ile besleniyor 2 aylıkken 2 ölçek yani 60cc veriyordum 3 aylıkken 3 ölçek 90cc sonrasında ne kadar icebilirse o kadar veriyorum şimdi 7 aylık 6 ölçek yani 180cc içiyor 2-3 saatte bir. Kilosu güzel bence yanlış hatırlamıyorsam kızım o aylarda 3 buçuk 4 kilo arasiydi erken doğdu 2315 gramdi yogunbakimda falan kaldı 2100 gramlara düştü anca toparlanmıştık