Canderinsumeltem canım bizim meme reddimiz çok farklı oldu benim kızım çok ciddi anlamda reddeti memeyi sonra uyurken emzirdim devamlı bir ara uyanıkkende almaya başladı bira öylede emdi sonra yine reddetti 6. Ayda artık uykudaykende memeyi almamaya başladı bende sütümü sagarak içiririm diye düşündm sütümü binerona koydm ve benim sütüm biberondan bile içmedi ama mamayı biberondam bayıla bayıla içti artıl beni emmiyor şimdi 7 aylık mama ve ek gıda olarak gidyoruz bu meme reddi çok zor ama ben çok mücadele verdim aylarca hiçbirşey yapmadım sırf uyurken beni emsin diye herşeyi boşvermiştm işlerimi falan . Bence bir çocuk memeyi sevmiyorsa ileridede memeye çok düşkün olmuyor allah yardımcın olsun