Sizi çok iyi anlıyorum benim oğlum 11 ay 19 günlük ilk doğdundan beri yanımda bende hep ilk baştan beri yanımda yatırdım hem o rahat uyudu hem ben ☺️ 5 6 aylık olurken beşikte yatması için bir kaç defa kendim vicdan azabı çektim resmen 😅 o da yatmak istemedi beşikte ne xaman koysam uyandı .şimdi hala sarılarak uyuyoruz 🥰 ama bende nasıl ayırıcam kaygısı başladı artık belki hata ettim başından beri böyle alıştırarak ama hem ben huzurla uyudum hemde o 🖤