Ben çok memnunum dün bebeğim düştü kafasını sehpanın kenarına vurdu beyaz tenli çabuk kızarıp morarıyor hafif kızarmaya başladı anında sürdüm morarma şişme olmadı kızarıklıkta sürdükten 2 dakıka sonra gitti süründüğü tutunup kalktığı için çok kaza. yaşıyoruz ve anında kullanıyorum çok uzun gıdıyor ürün birde hemen bitmıyor