Merhaba herkese bir kociş postu da benden olsun.akrdaslar bıktım usandım artık bu yuzden sizin bakışacınızı merak edıyorum ve sounda bir şekıl almak istiyorum artık.
Giriş:eşim.çalışkan.sorumuluk sahıbı.Tatlış.sempatik
gel gelelım boğucammm🙄neden mi annemlere gidiyoruz.oturuyoruz cay ıcıyoruz sohbet muhbt.eşim nerde telefonda,bir soru soruyorlar sohbete dahıl edıyorlar cevap yok.eşime seslenıyorum arayı bulmak icin canım sana seslenıyorlar ,cevap verıyor.biri birşey anlatırken goz teması kurarak dınlemıyor.nefret ettim.misafir gelınce cocuk uyarır gıbı uyarıyorum.telefona az bak ıletısım kur dınle.
yani ozetle insanları dınlemıyor ama kendı dınlensin istiyor.seslenıyorum babam ne dedi soyle işte soyledıgı seyi anltıyor,be adam duzgun cevap versene madem dinlemişsin.hadi yaaa de oyle mi olmuş de yanı yorum yap,diyorum anlatıyorum bu bir sorun.empati kur ailene yapayım nasıl olur hoş mu.bu benı geriyor.ınsanlar havaya konusuyor gibi oluyor,napmamız lazım dıyorum, ben de boyle bir adamım diyip koseye cekılıyor.bu aksam yıne oldu annemdeyken tamam bir daha ben gelmem diyor
not:annem cocuguma bakıyor bu yuzden onlardaydık🤣siz olsanız bu durumu cozmek icin ne yapardınız.