Bu süreçte anne sütünden mamaya geçiş oldu ise olabilir.. sadece mama alıyor ise de olabilir.. anne sütünün tamamına yakını bağırsaklardan emiliyor dye biliyorum.. bebeklerın günde 4 kez kaka yapması da 4 günde 1 yapması da normal sayılabiliyor(örnek olarak ) onemli olan kabız mı degil mi kısmı. Eger kaka kıvamı iyi ise sorun olacagını düşünmüyorum. Tabi ki bu benım tecrübe ettigim birşey en doğrusu için her zaman doktorunuza danışın:)