Kızlar bebegim sadece alerji mamayla besleniyor 3 bucuk ay emzirebildim sadece emme reedi yaşadık sagarak sütüm azaldı sonrw sütümde enfeksiyon çıktı derken sütüm çok çok azaldı sagarak gelmiyor artık emmiyor da bende veremiyorum 4 ay bitti sadece aptamil progomin as kullanıyor herkes diyor diyet maması bebege yaramıyordır vs diyolar emziremedigim için suçluluk duyuyorum zaten emzirdigim zamanlardaki rahatsızlıgı aklıma gelince sakinleştiriyorum kendi kendimi sadece alerji maması yarıyormudur bebege beni aydınlatabilirmisiniz