Ozgecee3 <a href=“https://ibb.co/tQPD99K"><img src=“https://i.ibb.co/6rJFkkw/20210430-233037.jpg” alt=“20210430-233037” border=“0”></a> parmagi hem sis hemde boyle kizlar sebebi nedir?
Degrmenesra Ozgecee3 abimin kızının ayak baş parmağı öyle olmuştu sağlık ocağına götürdük doktor sarı bi krem vermişti adını bilmiyorum o iyi gelmişti
oglumkizim Ozgecee3 Soğanı hafif zeytinyağlayın közleyin soğuyunca bir kısmını parmağına sarın üstüne de pamuk koyun bağlayın geçirir ☺️
Uguremir Ozgecee3 benim bebeğiminde öyle olmus iki parmağı hatta 😔 derin kesmisim Galiba bana limon sur filan dendi sürdüm aglamadi ama bakalım inşallah iyi gelir dene istersen
Nhzilkar Baticon varsa evde ondan sürün sürekli. Ayağında olmustu oğlumun doktor öyle dedi geçti sonra
TalentedMom Ozgecee3 çok geçmiş olsun ay kıyamam tırnak batması gibi gözüküyor ben de olur çok acır tırnak kesiminden kaynaklı oluyor
oglumkizim Ozgecee3 Canım arpacık soğan gibi küçük olsa yeter ya da soğanı soy hafif bıçakla çizik at üst katmanını soy öyle de olur ben direkt küçük soğanı cezvede közlüyordum bol yağda değil ama bir iki damla üstüne döküp elimle yağlıyordum
Masumanee Benim bebeğimde de olmuştu kenarda tırnak parçası kalıyor ya onu elimizle çektiğimizde oluyor iki gün sonra kendiliğinden geçti ama beni de korkutmuştu bişey kullanmadım ben yani