Ah kızlar benım nedır kaynanamdan çektiğim oğlum 4aylık 3aylığından beri Oğluma izin vermesem de yoğurt yerdiriyor şeker koyuyordu şimdi de pekmez içine damlatıp hergun bir kase veriyor zararlı dıyorum o daha küçük bağirsak rahatsızlığı yapar yok dıyor ıyıdr onu hasta etmez içini tertemiz eder Bide dolaptan çıkarıp buz gibi veriyor Kia’yı yiyecem artık dayanamıyorum oğlum 4aylık şu an öksürüyor bana dıyor sen ıyı bakmıyorsun o yüzden hasta oluyor dıye