elbu Kizlar hamilelik testi negatif cikti ama Adetim gecikti Hamilelik soz konusumuudur sizce 6 aylik bebegim var 2 kez adet oldum daha
Belinaysmom elbu korunduğunuzdan eminseniz korkmayın hamilelik yoktur ilk 1 sene düzensiz olması çok normal 🙏🏻
elbu Belinaysmom dogsl korunuyoruz ama eminiz sukur 2kere duzenli olmustum 3.cu gecikti idrar testi negatif 4gun gecti olsa cikardi 2tane test ysptim
AnnesininBallisi Oruc tutuyorsanız beslenmeden kaynaklı gecikme de olabilir. İlk bir yıl emzirdiğim süreçde de çok gecikmeler yaşamıştım