Sabriyeillke Kizlar daha once sleeyp kullaniyorduk 4 numara gectigimizden beri kabizdik bulamayinca 4 gun oldu migrossun bezini aldik ve 💩yapmaya basladi Eger bez bebegin canini yakiyorsa yapmaktan vazgecebiliyormus sanirim bizim oyle olmus sleeyp canini yaktikca yapmaktab hep vazgecmis
CansuAlmila Sabriyeillke aaa gercekten mi bizde 4 numaraya gectik ve kızım nerdeyse 3 haftadır yapamıyo cok zorlanıyo ilac yag kaysı filan verdim yine yapmadı 🙄
Sabriyeillke CansuAlmila vallah ben markayi degistirdigim gunden beri yapiyo buyuk ihtimal bisey var bu 4 numarada
16102018 Bende sleepy nin 4 numarasını kullanıyorum yapıyor bence de alakası yoktur sıkıyorsa tabi rahatsız olabilir