Kizlar bebegim 8 buçuk aylik kilosu fazla biraz doktorumuz gece acıkmiyor aslinda mamaya tamamen aliskanlikdan dolayi kalkiyor dedi 🤷🏻♀️ sadece mama aliyor bu arada aksam 12 de 4 de ve 6 da kalkiyor fix bazen daha cok kalkiyor su verdim emzik verdim asla o mamayi icmeden uyumuyor cc azalt ver demisti doktor azaltinca daha da cok kalkmaya basladi 🥺 nabmamiz lazim 🌝